zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Kadencja 2014 - 2018
Rada Gminy Wiązowna
I Sesja w dniu 7 maja 2024, godz. 17:00
w Duchnowski Dom Kultury, Duchnów, ul. Wspólna 157, 05-462 Wiązowna
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Gminy Wiązowna
Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji przez radnego seniora i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Złożenie ślubowania przez nowo wybranych radnych.
3.
Złożenie ślubowania przez nowo wybranego wójta.
4.
Wybór komisji skrutacyjnej.
5.
Wybór Przewodniczącego Rady.
Projekt ws. wyboru Przewodniczącego Rady Gminy Wiązowna (0,17MB)
6.
Ustalenie liczby i wybór Wiceprzewodniczących Rady.
Projekt ws. wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Wiązowna (0,17MB)
7.
Rozpatrzenie projektów uchwał:
1)
projekt uchwały Rady Gminy Wiązowna w sprawie powołania oraz ustalenia składu liczbowego i osobowego Komisji Rewizyjnej;
Projekt nr 1 ws. powołania oraz ustalenia składu liczbowego i osobowego Komisji Rewizyjnej (0,18MB)
2)
projekt uchwały Rady Gminy Wiązowna w sprawie powołania oraz ustalenia składu liczbowego i osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji;
Projekt nr 2 ws. powołania oraz ustalenia składu liczbowego i osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji (0,18MB)
3)
projekt uchwały Rady Gminy Wiązowna w sprawie powołania oraz ustalenia składu liczbowego i osobowego Komisji Budżetu i Rozwoju;
Projekt nr 3 ws. powołania oraz ustalenia składu liczbowego i osobowego Komisji Budżetu i Rozwoju (0,25MB)
4)
projekt uchwały Rady Gminy Wiązowna w sprawie powołania oraz ustalenia składu liczbowego i osobowego Komisji Infrastruktury;
Projekt nr 4 ws. powołania oraz ustalenia składu liczbowego i osobowego Komisji Infrastruktury (0,24MB)
5)
projekt uchwały Rady Gminy Wiązowna w sprawie powołania oraz ustalenia składu liczbowego i osobowego Komisji Zdrowia, Ekologii i Edukacji.
Projekt nr 5 ws. powołania oraz ustalenia składu liczbowego i osobowego Komisji Zdrowia, Ekologii i Edukacji (0,25MB)
8.
Sprawy różne.
9.
Zakończenie obrad.